Wat te doen bij een klacht?

Ease Travelclinic & Health Support Logo

 

Wat te doen bij een klacht?

Wij vinden het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent over onze dienstverlening. Als u desondanks niet tevreden bent over de gang van zaken, laat ons dat dan weten. De klachtenopvang van Ease biedt u dan mogelijkheden om te komen tot een oplossing. Door uw klacht kenbaar te maken, helpt u ons bovendien om onze dienstverlening verder te verbeteren.

U kunt uw klacht op de volgende wijzen aan ons kenbaar maken:

  • daar waar uw klacht ontstaan is, bij de betrokken medewerkers

Als er iets niet goed is gegaan, dan roept dat meestal vragen of ongenoegen op waarop u het liefst zo snel mogelijk een antwoord wilt hebben. Dat kan vaak het beste door de betrokken of verantwoordelijke medewerker(s) hierover aan te spreken. Zij zullen graag met u in gesprek gaan en uw vragen beantwoorden en/of uw ongenoegen bespreken. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook contact opnemen met de directie van Ease. U kunt dit doen via ons telefoonnummer 088-0049149.

  • bij de klachtenfunctionaris

Ease maakt gebruik van de klachtenregeling van het Maastricht UMC+.  Als u opgevangen, begeleid, geïnformeerd, geadviseerd en ondersteund wilt worden bij uw klacht, dan kunt u contact opnemen met een van de klachtenfunctionarissen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en heeft als taak te bemiddelen bij een klacht. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een bevredigende oplossing. Meer informatie

  • bij de Klachtencommissie

Wanneer u een formeel oordeel over de gegrondheid van uw klacht wilt, of als u niet tevreden bent over de uitslag van het bemiddelingstraject, dan kunt u alsnog uw klacht ter behandeling voorleggen aan de Klachtencommissie van het Maastricht UMC+. Meer informatie.

  • door een beroep te doen op de Geschillencommissie Zorg

Als uw klacht of claim niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u de Geschillencommissie Zorg om een uitspraak vragen. Slechts in hoge uitzonderingsgevallen kunt u rechtstreeks bij de Geschillencommissie terecht.  Meer informatie.

Ease is powered by:

MUMC Logo

GGD Zuid Logo

Afspraak maken?
Bel Ease!
088-0049149
Ma t/m Vr 08:00 - 17:00 uur

OVER EASE

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vijf vestigingen in Limburg. Ease is powered by GGD Zuid-Limburg.

OOK INTERESSANT

Bedrijfsvaccinaties
Vacatures
Privacy statement
Cookie Policy
Disclaimer


POSTADRES

Ease Travelclinic & Health Support Maastricht
Postbus 5800, 6202 AZ Maastricht

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vindt u in onze Cookie policy. OK